Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Saturday, May 25, 2013

Say NO to SOCIAL NETWORK!

Boleh tak korang hidup tanpa Facebook?
Boleh tak korang hidup tanpa Twitter?

Salam. Hallooo..

Phewww..Boring tak rasanya bila tak dapat layan semua tu? Bagi aku yang memang kaki mengadap benda tu, terasa kot even baru 24jam aku deactivate Facebook and Twitter aku. Mesti ada yang pelik kenapa aku sampai sanggup nak deactivate semua benda tu kan?

Terpaksa wey. Biarlah orang lain bahagia layan Facebook tu tanpa gangguan perempuan gila macam aku ni. Gila ke? Gila sebab orang yang suruh aku menggila. Aku nak layan Facebook ke Twitter ke, tu pun ramai orang comment. Aku ni kecoh la nak ngadu kat Twitter, sibuk stalk orang kat Facebook. (Even bf sendiri pun tak boleh ke? )

See! Tak ada dah. 





Aku kena cari hobi baru sekarang ni. Aku ingat nak beli gitar dan belajar main. Apa kata korang? Apa lagi aku boleh buat kalau stress study? Yelah. Baca Al-Quran, solat. Yeah! Aku tahu orang akan cakap macam tu. 

Ya Allah berilah aku kekuatan untuk semua ni. Aku tahu kau akan bagi dugaan untuk hamba yang benar-benar mampu je kan? 


No comments: