Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Sunday, September 9, 2012

Selamat Hari Raya

22 Syawal,
Still boleh cakap...
SELAMAT HARI RAYA! 

Salam.. Hai.

Masih tak terlambat nak wish Salam Aidilfitri untuk semua2 kawan-kawan. Even dah masuk minggu ke-3 Syawal pun masih ramai orang buat open house. Raya tahun ini, turn aku and family balik Johor. Actually beza sikit sebab, arwah nenek baru "pergi" a week before raya. Even raya tahun ini sederhana, TAPI cukuplah sekadar dapat berjumpa family and sanak saudara. (Wah.. !!)

Tahun ni aku tak berpeluang nak beraya dengan kawan-kawan. Just mereka datang rumah aku je. Agak busy gak la sebab aku cuti a week only. Tahun pertama beraya sebagai seorang yang dah berkerja. SO, duit raya mestilah dah tak ada TAPI untung kepada cousin-cousin and adik-adik aku sebab dapat duit raya dari aku okay.. haha

So, ada la sikit-sikit gambar yang aku rajin nak upload ni. 

1st photo on Raya Morning!

 Candid! 1 happy family at home..  :)

  Photo with Busu's Family

 Kenduri Tahlil for Arwah Nenek and Atok on 3rd Raya. 

Preparation... 

At night. Orang Tua's Meeting. Hehe..

SO... This is ME! Selamat Hari Raya guys..




P/s: Next raya maybe I will not celebrate Raya with my family. How sad. Aish. Pray for me guys. I will miss Malaysia!

*Aik. Sibuk picture lagi. Interframe.....


No comments: