Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Monday, August 20, 2012

Mati?

Apa yang mati?
Hati MATI then BLOG pun turut MATI,
Alkisah....

Salam, hye.

"Kenapa you tak update blog?" Wah.. dah siap ada yang tanya. Yup. Memang aku dah lama tak update blog. Sebulan lebih kot. Maybe sebab tak ada idea nak story. Selalunya idea akan datang bila GEMBIRA sangat atau SEDIH sangat. So kalau mood suam-suam kuku ni tak ada la rasa nak update pun.Tambah pula aku macam busy sikit dengan life sekarang. Biasalah, kerja banyak keluar, tak keluar pun takkan nak update blog kat office. Balik kerja lain pula cerita. Memang tak ada masa la nak update.

Alasan je semua tu. haha. Sebenarnya banyak sebab aku tak update. Biasalah orang ada blog sendiri ni ramai la pendengkinya. (Apa ntah orang nak dengki). Ada yang cakap,"Kenapa ntah tulis blog merapu?" "Eleh. sikit2 nak cerita kat blog" "Aku tak suka orang cerita pasal diri sendiri" HEY! Pergi daaa.. aku kisah ke? TAPI memang kisah pun. Sebab tu stop kejap. 

So, hari ni Insyallah aku akan aktifkan balik blog ni. Orang sibuk beraya, aku update blog. hehe~

Jumpa di blog akan di post nanti. 

No comments: