Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Wednesday, September 12, 2012

Counting The Days

Hari-hari kira hari,
Nervous, cuak, menggelabah?
Semua ada..... fuhhh..
 
Salam. Hi!
 
Pernah tak korang semua terfikir nak dapat email macam ni.. (Nampak ke? haha. Tak nampak buat2 nampak je la ok! ) 






 

 >>FOCUS..
 

 
Disebabkan benda ini la mood aku sejak sebulan dua ni cam tak betul. Kadang-kadang sedih, kadang-kadang stress, kadang-kadang down. Haha. Padahal email biasa je kan? Tapi email biasa ni la yang buat aku fikir banyak. Kena buat pilihan tu la masalah utama aku. Aku ni lahir 23 Oct. Ikutkan horoscope kadang-kadang Scorpio and kadang-kadang Libra. Tarikh aku ni tengah-tengah taw. SO, mengikut pembacaan aku tentang zodiac ni, salah satunya, aku macam orang yang susah nak buat keputusan. EXACTLY!!!
 
Aku sedar dalam-dalam aku nak buat keputusan ni, ramai pihak yang sanggup membantu aku. Family, kawan-kawan, LECTURER (eh. highlight pula.ups...). Alhamdulillah, keputusan dah pun berada di tangan. Tunggu masa untuk jalankan semua benda ni je la. Harap-harap segalanya dipermudahkan Allah. Aminnnn.
 
Selanjutnya.....tunggu la post akan datang!  :)
 
P/s: Dreams that you have can not come in a very easy way. Without effort and doa, you can not achieve what you want. Be strong and DONT GIVE UP!
 

No comments: