Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Wednesday, September 12, 2012

Ally Iskandar???

Haa.. Teruja kan title?
Apa kena mengena Ally Iskandar dengan aku?
Begini ceritanya.......
 
Salam! Hello guys.
 
Post kali ni macam pelik sikit. Kalau korg pernah terbaca post aku

Maafkan saya...

Ada yang kata gak touching la sedih la. Tapi the truth is tu memang dari hati aku. Biasalah, anak seni. Wah! haha
 
Yang aku kata pelik, one day time aku berfacebook aku terbaca kat news feed and ada orang shara ALLY ISKANDAR punya fb status yang berbunyi.
 
 
 
Tak faham lagi kan? Post Ally ni macam sama dengan post aku seperti termaktub diatas. Ini post aku tu kalau korg tak rajin nak click link kat atas.
 

 
 
 Faham dah? Wahhhh.. ayat macam sama kan? TAPI aku yang post dulu ok. haha.
 
P/s: Ayat-ayat ni biasa datang kalau kita tengah emo je. :)
 

No comments: