Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Thursday, May 17, 2012

We are graduated from UiTM!

15 May 2012...
CONVOCATION DAY!
Yes! I am graduated from BSc (hons) Information Systems Management UiTM...
Alhamdulillah..



After 2 years, jatuh bangun, pahit manis, menangis ketawa aku kat UiTM Puncak Perdana, akhirnya aku berjaya menamatkan pengajian aku pada tahun ini dan membawa segulung ijazah untuk parents aku. Mereka tak minta aku balas dengan kekayaan dan kemewahan duit TAPI cukuplah dengan kejayaan yang amat membanggakan untuk mereka. Thanks Allah bagi aku peluang untuk buktikan dan balas jasa abah dan mama..

WAH.. ENOUGH! sedih nanti.  :)


Btw, thanks untuk kawan-kawan dari start aku kat UiTM dan kawan-kawan yang sentiasa ada disekeliling aku ketika susah senang. Tak payah sebut sebab mereka tahu siapa mereka. Aku tak minta kamu semua berbuat baik dengan aku tapi cukuplah sekadar menjadi teman dan kawan yang setia dan jujur. Syukur.

Okay! Kat sini aku attachkan gambar2 konvo aku yang sangat best. Thanks for the best moment. Thanks kat Abah dan Mama sebab datang. 1000 Thanks untuk gf tersayang, Aled sebab sudi datang. Love you all.
















Thanks sayang for coming. :)
She is my photographer on that day. Any request? Do call me. Hee~


YE! Jubah saya gedabak besar.. haha

 YES! I am Nur Hanani and I am Alumni from UiTM!
Thanks to all lecturers anf UiTM..


2 comments:

attyfir said...

Tahniah sis.mesti mak ayah bangga..

Nani Shahimi said...

thanks.. :-)
alhamdulillah.. Nak bg duit x mampu lg. Cukuplah dapat banggakan diorg dulu..