Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Tuesday, April 17, 2012

Lecturer UiTM Tersayang!

Saya graduate dari UiTM,
Diploma dan Degree..
Ada masalah? haha

So, bukan pasal aku student UiTM kisah sebenarnya. Kisah aku sekarang, aku sangat kagum dan sangat happy dapat lecturer-lecturer macam lecturer di fakulti aku. Darilah aku diploma kat UiTM Segamat and sampailah habis Degree kat UiTM Puncak Perdana, aku sangat berbangga dapat lecturer seperti mereka semua.

Alkisah, aku ni memang sangatlah memerlukan bantuan dari lecturer di UiTM. Tanpa segan silu, aku pergi je bilik lecturer-lecturer yang aku kenal. Alhamdulillah, mereka kenal aku lagi. (Wah, macam famous lak kan) Tapi lecturer dari course aku je la yang kenal aku. Haha.. So, semalam dengan kelam kabutnya, sebab nak settlekan satu masalah ni, aku pun pergi la cari lecturer tertentu. Biasa la, dalam ramai-ramai yang bagus, mesti la ada 1 yang kurang nak layan perkara remeh kan. Abaikan la lecturer tu.

So, lecturer-lecturer aku yang sangat baik hati dapat la menyelesaikan masalah aku dengan sekejapan. Bangga aku dapat lecturer macam mereka. Even aku bukan student sana dah tapi mereka tetap nak tolong lagi. Thanks a lot Sir/Madam/Miss..  :)

P/s: Appreciation to En Yamin Kamis, En Nazri Mansor, Puan Yanty Rahayu, Miss Nora'Ayu. Lepas ni lecturer mana la yang akan aku jumpa dan menganggu hidup mereka. Hehe~ Thanks again..

No comments: