Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Friday, March 30, 2012

Sekali Lagi

Bismillahirrahmanirrahim...

Salam Jumaat..

Hari ini merupakan hari yang paling sukar bagi aku. Aku sangatlah tak kuat untuk menghadapi semua ni. Buat pertama kali dalam hidup aku, aku terlalu berharap dengan sesuatu hubungan. Tapi hubungan yang aku harap ini tak menjadi. Ya! Aku tahu ada orang yang happy dengan benda ni. Ada yang mendoakan aku takkan bahagia sebab ini semua aku pernah buat kat orang lain. Maafkan saya! :(

Ya Allah, Aku terlalu lemah. Aku mampu berdoa untuk menjadi kuat. Apa beza settlekan masalah semasa dalam hubungan atau tiada hubungan? Bukan tak boleh settlekan masalah bila kita still in a relationshipkan? Aduhai..kenapa aku tak sekuat dulu?

Kepada si dia,

Tolonglah fikirkan balik. You know me better. You know how I feel right now. You know what will happen to me later. Plsssss..

No comments: