Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Thursday, March 29, 2012

Perangai..Perangai..

Perangai apa tu?
Jangan buat perangai..
Naya kau nanti..

Aish.. Nani..Nani.. (Mengeluh kat diri sendiri!) Dalam sebulan aku perasan perangai diri sendiri cam sangatlah menyusahkan orang lain. Dah lah sediakala suka buat orang tension dengan kau, dah tu ni buat orang fedup dengan kau. Bila kau sedar, semua dah terlambat. Macam mana tu?

"Okay.. Awak! Saya ngaku saya banyak susahkan awak lately ni. Saya suruh awak datang jumpa saya, dinner dengan saya, and also call saya hari-hari. Tu semua sebab saya tak adapt lagi dengan environment ni. Memang saya tahu salah saya."

Itulah perangai kau Nani. Bila dah sedar semua dah terlambat. Nak buat macam mana kan? Kalau lah kau ada time machine and ubah perangai kau kan best. Tapi ni tak ada. So kau kena belajar berubah dan bersabar sampai orang tu terbuka pintu hati balik. Menunggu memang sakit tapi dari dia terus lepaskan kau, lagi kau parahkan? Sabar je la ok!

P/s: Bukan senang nak dapatkan hati awak dan bukan senang juga nak buat awak jatuh cinta dengan saya tapi sekurang-kurangnya saya dah berjaya buat awak sayang saya. Thanks awak!

No comments: