Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Thursday, January 12, 2012

Final month as a Information System student

After 5 years bergelar student UiTM,
Dari Segamat ke Shah Alam,
Banyak pengalaman pahit manis.


Siapa kata tak seronok belajar? kalau la boleh aku bagi ceramah kat sekolah, nak je aku cakap, belajar la seronok. Kerja penat, tension, sakit otak dik. Study la best. Ramai kawan, boleh lepak, cuti panjang. Apa yang tak best kan? Habis dah 5 tahun aku study kat UiTM ni. Bukan senang nak cari kawan yang betul-betul kawan kat sini. Tapi alhamdulillah, kawan-kawan kat sini semuanya best. Macam mana la nanti dah kerja. Mesti semua dah busy. Adoi.
I will miss u guys. Seriously!


Disebabkan ini adalah tahun akhir dan bulan terakhir, time untuk blogging pun tak ada. Busy sgt. Assignment, final project, and exam. Time exam pun ada je lagi project yang tak siap. Dengan exam gap yang sangatlah dekat. Memang agak kelam kabut la. Tapi it done very well. Congrats to my friends and I. Kat PUNCAK PERDANA ni la aku dapat rasa banyak perbezaan dan kenal erti hidup. Kawan-kawan kat sini lain dr Segamat. Kami budak system memang sangatlah rapat. Asalnya memang kebanyakkanya kawan dari Segamat tp time kat Puncak Perdana ni baru makin rapat. Contohnya macam aku dengan Ezzad, Adam, Dayah, Mamat... Aku dah kenal diorg lama tapi time kat sini baru berkawan. 


Sedih la nak tinggalkan Puncak ni. Kawan-kawan, boleh tak janji, lepas ni kita akan terus berjumpa and takkan lost contact? Please..  


P/s: I am already 24. I promise to be a matured and good girl. I wont brake your heart Mr Gajah, but promise me that you wont do what you did before. Please. 

No comments: