Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Saturday, July 9, 2011

Updatinggg........

Update..update..update
Agak2 nak story apa eh?
Life?Love?Friends?Work?

Lama tak update blog ni. Nak kata busy, boleh la. Start dari habis kursus PHP tu (3 June), fuh.. memang penuh aktiviti aku. Kalau nak kata aku rileks je kat rumah, tak juga la. Still today aku rasa penatnya. :) 

Bayangkan la. Ni aktiviti aku start cuti sem:
  1. Habis final exam start PHP course
  2. Then selang 2 hari habis course, my family and I went to Terengganu for 3 days holiday
  3. Dah penat holiday, esoknya went to camping at Sg Siput for 4 days
Then week lepas kepenatan tu berehat la kat rumah kejap sebelum aktiviti disambungkan. Dalam minggu yang berehat tu, dapat la offer kerja from my cousin. Aktiviti bersambung......
  1. Masuk je Isnin, start la busy balik and started with meeting at ASWARA utk project teater. I as a Marketing & Publicity.
  2. Dalam minggu tu ada la 2 3 kali g ASWARA and KL utk meeting. Pening..pening..
  3. Then Sabtu that week time for HOLIDAY! with my girls. Kaled, Ju, Ada and Zu. Kami g round2 di Melaka and sempat g mandi Pantai Puteri.. yay.. The best girls trip ok? :)
  4. Isnin and Selasa pula ada aktiviti dengan Si Gajah. Kami namakan Hari Makan Sedunia, sebabnya kami g cari makanan yang ada dan teringin nak makan. Superb la!
  5. And last but not least, start la bulan baru, July.. and July aku start masuk kerja di tempat lama iaitu Xclusive Fitnesz. My boss offered me to work here. So, maybe it is new journey for me. I hope so...
So, nampak kan aktiviti aku utk bulan pertama yang busy dgn course and tambah dgn bulan ke-2 yang busy dgn kerja dan trip. Penat memang penat tp this is how life should be. Kadang-kadang kita kena buat sesuatu keputusan even though it is hard to us. We need to face it. WE MUST!

No comments: