Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Wednesday, June 12, 2013

Difference Between 2 Months and 2 Years

Once upon a time........  :)

Sepanjang dalam train perjalanan ke Manchester, kawan aku asyik je dengan handphone dia. Perjalanan ke Manchester dari Leicester mengambil masa lebih kurang 2jam.

Sambil tersenyum aku bertanya.

"Hey, who are you texting with?" 

Dia pun membalas,

"My boyfriend. :)  "

Dengan spontan aku pun cakap,

"That's the difference between 2 months and 2 years couple."

She asked me,

"Didn't u text your boyfriend?"

Then, once again aku jawab,

"That's the difference between 2 months and 2 years couple."

P/s: Kisah cinta korang macam mana? Macam aku ke macam kawan aku? Bezakan hubungan yang 2 bulan dan 2 tahun? Harap-harap kalau dah ke peringkat seterusnya tak la jadi macam ni. Terbiar dan membiar. :)








                                                                                                                                     

No comments: