Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Sunday, May 5, 2013

Alahai. Sebulan...

Kenapa 30hari kat Malaysia rasa macam 3 hari je ni?
Apa yang aku buat sampai rasa sekejap sangat sebulan.
OMyAllah. Taknak balik sini. :'(

Salam. Hello. :)

Biasalah kan, benda yang kita suka buat mesti selalu kejap je rasa masa berlalu. Tu la orang kata, "Jangan kira hari". Ye! Betul. Nanti tiba-tiba je dah sampai hari yang kita tunggu. Cuba kalau kita asyik fikir bila lah hari tu nak sampai, mesti kita akan rasa lama. Trust me babe. Mesti korang semua pernah rasa gak apa aku rasa ni kan? Tapi nak buat macam mana, aku nak kena balik gak kan. 

So, cuti ni basically aku banyak stay rumah and tengok tv je rasanya. Kalau keluar pun weekend tapi tu untuk first and second week sebab jetlag la katanya. Haha. Masuk je third week, terus aku aktif macam apa entah. Laju je keluar ke sana sini. 

Tapi apa yang penting, Abah, Mama, adik-adik, Mr Gajah, dan kawan-kawan semua sangat layankan sangat aku. Aku nak makan apa, nak pergi mana, nak buat apa, semua mereka layankan je. Nampak tak ukhuwah aku dengan mereka. Alhamdulillah aku dikurniakan mereka yang sangat caring dan baik dengan aku. Love u guys so much much and more. :)

Jalan-jalan, cari makan. And many more actually. Love Malaysian food much.


Once a week activity. Futsal! Double N FC.


Thanks girlfriends because u guys have a time for me. Miss u!


Ehem. Lord of The Ring Day!


The day.


Thanks Mr Gajah because you keep your promise. Love u.



Fuyooo. Banyakkan benda aku buat sepanjang cuti. Aku sempat pergi cari makan dari Kuala Selangor sampai la ke Johor Bahru. Omg. Siapa je sanggup layan nafsu makan aku ni. Baru balik sini seminggu dah terlalu rindu dengan orang kat Malaysia. :(

P/s: Aku akan jadikan "something" and "someone" tu sebagai salah satu semangat untuk aku belajar bersungguh-sungguh. Semoga Allah permudahkan urusan study aku kat sini. Aminnn InsyaAllah.




No comments: