Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Saturday, January 19, 2013

Kejadian UiTM Lendu

OhMyAllah.
Semoga mereka dilindungi Allah
dan dijauhkan dari syaitan laknatullah.

Tengah scroll scroll baca tweet, tiba-tiba aku ternampak status pasal UiTM Lendu. 


Terus la aku reply sebab tertanya2 kes apa. Then rupanya, kes kena gangguan syaitan kat situ berleluasa. Nauzubillahminzalik. Memang agak seram dengar. Aku pun try la google pasal kes ni. Okay. Agak banyak maklumat yang aku dapat. Ada 1 blog ni yang tulis tu budak UiTM tu sendiri dan ada pengalaman dia sendiri. Seriau wey. 


Dalam Al-Quran pun mesti ada cakap pasal syaitan iblis semua ni kan? So, kita sebagai manusia kena tahu batas kita dengan yang sepatutnya. Jangan lupa tunaikan kewajipan, dekatkan diri dengan Al-Quran dan banyakkan amalan. In Sya Allah, syaitan dan makhluk2 tu tak akan ganggu kita.

P/s: kepada student2 UiTM Lendu, kuatkan semangat dan minta pertolongan Allah ok. Kami hanya mampu berdoa dari jauh. 

Salam Sayang Leicester,UK.(Jauh tak jauhkan?) :)

No comments: