Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Friday, November 4, 2011

Owh. Busy month!

Kenapa saya tidak update blog saya?
Adakah saya tidak mempunyai idea?
Atau adakah tiada benda menarik dan kurang menarik yang berlaku?


Lama rasanya tak jenguk blog ni. Nasib baik sihat je. Tu la. Agak busy dar start sem hari tu sampai la hari ni. Seperti post-post yang lepas. Aku pernah cakap, sem ni la sem paling busy yang aku pernah lalui. Yelah. Dah final sem kan. Plus sem ni pula yang aku busy dengan persatuan. SMF la AIMS la. Ye! Saya ahli baru AIMS ( Association of Information System Management ) haha. Gatal lagi nak involved. Kan padan muka aku.


Actually involved benda2 ni buat kita busy dan buat kita tak fikir masalah taw. Bagus juga join aktiviti-aktiviti ni, sekurang-kurangnya kita belajar banyak benda. Secara jujurnya, bukan setakat kita dapat kawan baru, tapi kita juga dapat kenal orang, belajar buat kerja dan belajar bekerja dengan orang.


Banyak nak cerita ni, tapi tunggu la entry seterusnya sebab nak sumbat semua dalam satu entry memang akan termuntah-muntah nanti. Saya akan ceritakan satu persatu. Tentang SMF, AIMS, kelasku, masa depanku, familyku dan MR GAJAHKU! hee~

No comments: