Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Monday, September 19, 2011

Class!!!


After 4 months sem break
Bermulalah lembaran baru sebagai seorang student
Wow, final sem la..

12 September 2011, bermulalah semester baru sebagai seorang student semester 6 di UiTM Puncak Perdana ni. Agak takut juga sebab final sem kan. Final sem ni la sem terakhir sebagai seorang pelajar UiTM (kalau tak further lagi la kan). Aish.. perasaan malas membuak-buak untuk pergi kelas. Tapi aku gagahkan diri untuk pergi  dengan semangat baru. 

Bila start je kelas, aku dapat rasakan belajar lagi best dari bekerja. Seriously! Kalau aku boleh explain kat student2 sekolah yang study lagi best kan bagus. Biar diorg belajar bersugguh-sungguh sikit. Tak la malas macam aku masa sekolah dulu. Haha. Kenapalah aku tak sedar yang menjadi seorang student ni sangatlah best. Almost 14years jadi student, baru ni aku sedar study memang best. Aish. Dah nak habis belajar pun ni.

First week ni tak la busy just ada satu dua subjek je yang dah nak kena rush up buat assignment. Advance! Good Luck Nani. Bestnya jumpa kawan-kawan after 4 months cuti. Rindu betul dengan telatah dan keranah mereka. Hilang tension and stress aku selama ni. Thanks guys. Hope this our final sem ni tinggalkan 1001 kenangan yang paling bermakna buat kita ok?  

p/s: Hye my-ex! We are still friends kan? So, can we be as usual coz we need to settle a lot of works. Even though you are totally hate me, but please think about your project ok? Dont mess up all the things. I really appreciate if you can be professional. TQ~

No comments: