Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Monday, August 1, 2011

I supposed to be strong!

Fizikal nampak kuat
Hati still macam perempuan biasa
Kalau dh perempuan tu, perempuan la juga


Orang kata, " Kalau sayang seseorang tu, jangan sayang sangat. Nanti mesti kecewa." Kenapa macam tu eh? Kita memang tak boleh sayang orang ke? Atau walau sesayang mana pun kita kat seseorang tetapi jangan lupa sayang kita kat Allah. Memang la sayang manusia tu ada batasnya. Hanya kita sebagai manusia biasa perlu mengawalnya.


Kenapa tiba-tiba aku rasa pisang akan berbuah dua kali? Adakah perkara tersebut akan terjadi lagi? Yes.. I do love you. Really love you. But kenapa aku still susah nak percaya semua ni. Aku susah nak terima bila lelaki yang aku pernah sayang tapi dah beristeri, lelaki yang aku pernah sayang tapi dah bergirlfriend lain. Aku harapkan yang kali ni takkan jadi seperti yang sebelum ni tapi kenapa tiba2 aku dapat rasa sesuatu yang negatif seperti dia akan pergi dengan orang lain? Aduhai...


Sumpahan apa yang dah kena kat aku ni sampai aku tak boleh nak percaya orang? atau aku menjadi macam ini disebabkan something yang aku telah find out. Yup salah aku TERselongkar barang dia tapi instinct aku kuat untuk mencari. Kenapa tiba-tiba aku boleh selongkar kat satu tempat je and dapat something yang menyakitkan? Semua ni takdir Allah nak tunjukkan. Dalam banyak-banyak tempat, tempat tu je yang aku tengak and dapat benda tu. Ya Allah.. Hanya Kau je yang tahu hati hamba-mu yang naif ni. 


Bak kata orang, senang dapat, senang pergi. Senang sayang, senang ditinggalkan. Tolong la jadikan dia yang terakhir tapi kalau dia bukan untuk aku, tolong la tunjukkan kan sekarang sebab aku tak nak sakit banyak kali. Dah alang-alang sakit sekarang, biarlah parah terus.


p/s: I do not mention any name here, so I did not expect anything from you. But please don't hiding anything from me. I begging you............

No comments: