Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Wednesday, May 25, 2011

Larangan dalam bercinta

Nak percaya ke tak?
Siapa yang create kepercayaan macam ni?
Kan aku dah terpedaya dan terpercaya.. aish

Antara larangan yang aku pernah dengar adalah:
  1. "Jangan bg PERFUME kat bf/gf" - Maybe sbb perfume tak tahan lama kan baunya, so cmtu la di umpamakan dlm relation.
  2. "Jangan bg BAJU!!! " - Maybe baju bila basuh banyak kali kan akan lusuh, so sama la spt cinta akan lusuh lama2..

Itu la yang kerap kita dengarkan? Tapi nak percaya atau tak ye? Honestly, aku terpercaya dengan benda ni. Sebagai contoh la eh:
  1. Aku dpt perfume, tup.tup.. clash
  2. Aku bg baju, haa.. clash gak
  3. Aku dapat baju dr bf.. aish.. habis situ
So, anda semua mesti pernah ada pengalaman masing-masing kan? Bukan nak suruh percaya tapi bila duduk fikir-fikir benda ni jadi macam tak masuk akal kebetulan semua ni. Aku pernah la bg jam kat seseorang tp sampai sekarang tak pergi pun si dia tu. Means, kalau bukan bagi baju and perrfume, kebarangkalian nak pergi dari hidup kita susah sikit la.


*p/s Jangan percaya sangat la. Kalau dah cinta mati tu tak ke mana. Ni semua hanya perkongsian pengalaman sahaja.

No comments: