Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Tuesday, April 19, 2011

Malam..malam..

Kenapa entah sedih?
Tiba-tiba rasa tak sedap hati pun ada..
Bukan selalu rasa macam ni..

Malam ni malam yang rasanya sesuai untuk keluarkan air mata kot. Rasa cm sedih sgt bila kawan-kawan yg selalu ada kat sebelah tiba-tiba balik ke rumah masing-masing. Bukan tak pernah ditinggalkan tapi malam ni rasa lain sangat. Kenapa agaknya ye??

Maybe banyak sebab yang buatkan aku rasa macam ni. Antaranya:
  • Dana, Sya and Ayu yang biasa lepak ngn aku kat rumah, balik ke kampung halaman. hmmm
  • Si dia buat aku teringat memori-memori dulu
  • Kepala serabut fikirkan masalah yang ada dan masalah yang aku create. aish
  • Exam yang bakal tiba ( maybe salah 1 sebab kotttt... )
Aku x suka sedih sorang2 macam ni. Rasa macam kosong je hidup ni. Tapi x pe la, asalkan aku nak anda tahu yang saya merindui anda.. Sekian~

No comments: