Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Saturday, March 26, 2011

Why blogging???

Like one of my friends said," To express not impress"(shen)
So what blogger want when they blogging???

For me, berblogging ni adalah untuk bercerita tentang kisah hidup sebagai pengajaran kepada org lain. Besides, kita ni kadang-kadang tak boleh nak bercerita semua dengan orang lain, bukan sebab takut tapi sebab tak tahu untuk start dan tak tahu macam mana nak sampaikan, betul tak???

So, dengan blog ni kita dapat bagitahu kat seseorang atau mereka tu, apa yang kita mahu sampaikan dan juga untuk kita luahkan apa yang terpendam. Ada juga yang berpendapat blog ni hanya la buang masa sebab anda perlu reka ayat, mengarang, dan juga ada yang addictive blogger akan mengadap skrin untuk bercerita tanpa fikirkan org lain. Mereka yang sebegitu rupa mungkin ada sebab sendiri kenapa perlu berjam2 berblogging.

Berblogging tak salah asalkan apa yang kita sampaikan tu tak la menyakitkan org lain dan tak la sampai membuatkan org lain rasa nak baling je laptop dia sendiri kat dinding. Berblogging la untuk memantapkan bahasa dan daya kreativiti pngarangan anda ye.

(^_*)

No comments: