Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Saturday, October 9, 2010

Warkah utk sahabat

Assalamualaikum...

Wahai sahabat...

Apa erti sahabat sebenarnya? kawan ketika gembira? kawan ketika suka? kawan ketika sedih? atau kawan utk kesenangan sahaja? Gelak tawa bersama, sedih bersama tapi kenapa mesti ada perasaan dengki dalam diri? Diri dh anggap seperti adik beradik tapi sebenarnya awak tak beranggapan macam tu pn. Mulut kata lain, hati kata lain. Dah mengata belakang, sanggup lagi nak bgelak tawa dan meminta tolong ketika memerlukan? Mana letak sifat malu dan hormat awak?

Saya sayang awak dan persahabatan kita. Tapi hati yang sakit ini, siapa yang nak pujuk? Maaf ya. Saya bukan jenis berterus terang dan bukan juga jenis pendendam. Tolong la hormati saya sebagai kawan walaupun awak tak anggap saya sebagai kawan. Kita manusia, ada hati dan perasaan.

Maaf kalau saya ada melukakan hati awak tapi hati saya seribu kali lebih terluka...

No comments: