Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Sunday, October 31, 2010

Sometimes....

Past is past..
Confius and hurt when it comes..
Please dont make me think about you..

Sometimes kita akan terfikir tentang seseorang yang pernah hadir dalam hidup kita. Kita pernah bersama, menyayangi, dan berkongsi masalah dengan si dia. Tapi itu semua kenangan dan ia nya tak mungkin akan berlaku kembali. Bila si dia terlintas di fikiran, memang susah nak kawal perasaan. Rindu, sakit hati dan sedih bercampur dalam satu masa.

Tolong la saya lupakan si dia.

Dengan kehadiran org lain, mungkin boleh melupakan si dia. Memang susah tapi tu la saja cara yang ada untuk lenyapkan semua perasaan yang pernah wujud dulu. Harapnya, si dia yang sekarang dapat membantu saya melupakan si dia yang dulu.

Sorry sebab saya tak boleh luahkan depan awak yang sekarang tentang si dia dan apa perasaan saya sekarang sebab saya tak sampai hati untuk menyakitkan hati awak. Saya harap awak faham keadaan seorang perempuan yang pernah disakiti dan pernah dikecewakan.

No comments: