Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Friday, July 24, 2009

Adoy..subsidi...

Time sistem dining...bising lauk x sedap..
Time sistem kredit...bising duit x cukup..
Skang ni, x dpt subsidi...xmo bising dh la..
Adoyai...

Sem baru dah start lolx. Tapi malangnye aku x dpt subsidi makan. Even RM4 sehari tp ni dpt cash woo. RM120 kot uitm bg. Agak mbantu gak la kalau dpt subsidi ni. Cuba bayangkan ramai2 dak uitm tu only 40% je yg dpt subsidi. Lg malang kepada budak part 1 yg baru masuk. Dh la baru masuk, confirm2 PT x dpt lg kan? Dlm 1300 diowg tu only 400 je yg dapat. Adoi.. Cian tol.. Aku nak tolong pn aku x dpt gak. Same2 ssh la,ok?

Tambah lak mak cik-mak cik yg bniaga ni gila lak bg harga mahal kat student2 ni. Tak cukup untung lg ke mak cik oi? Kasihani la kami. Ade ke patut 1 hari mkn dh RM10. Sbulan mahu RM300 ++... Mahu x jd cam jerangkung yg tinggal tulang tu jek dok kat sini. Sanggup aku balik every week..huhu..






No comments: