Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Thursday, November 10, 2011

Seharian bersama teman!


Seharian berjalan dan bergambar,
Melepaskan rindu bersama sahabat tersayang,
Sebelum masing-masing sibuk dengan hal sendiri.

Yeay! At last aku berjaya keluar bersama dengan kawan-kawan setelah sekian lama tidak memandaikan diri untuk keluar bersama kawan-kawan. "Try la keluar dengan kawan-kawan. Ni asyik stay kat rumah je" Bak kata Mr Gajah. Betul la tu. Since dengan Mr Gajah ni, boleh dikatakan setiap ajakan kawan-kawan dari Puncak mahupun Semenyih, memang susah sekali nak dengar aku akan ikut. Pelik gak. Takkan mood enjoy tu dah hilang. Come on la. You are still young Nani. Ya! saya tahu. Tapi tu la. Akhirnya tanggal 9 November aku berjaya keluar seharian bersama BFF!

Kami keluar memang tak plan apa2. Even though my firend, Aled dah ajak aku dua hari sebelum tu tapi di hari yang kami keluar tu pun macam plan nak teman aku pergi Istana Budaya untuk beli tiket teater Badai Semalam (direct by my cousin, Khairunazwan Rodzy.. hehe). After that kami tiada hala tuju. 

Below I attached the picture that can show how fun we are. Thanks and credit to Khalidah Khair a.k.a Aled and Jue. Love both of u so much!

Aktiviti 1: After we bought the tickets at Istana Budaya, 
we went to National Art Gallery. 
(First time aku masuk sini dan terbukti aku bukan budak seni seperti mereka berdua!)























Aktiviti 2: Ber'lunch' di Jusco Cheras Selatan.









Aktiviti 3: Ber'photoshoot' di Taman Botani, Putrajaya













Credit to our photographer: Khalidah Khair!

Yeay! Saya memang sangat seronok bersama anda berdua. Terima kasih menceriakan hari saya.

P/s: I wish I can spend time with you Mr Gajah. Im sorry for what had happened. Yup. Bayangkanlah kalau nak ajak cik abang sendiri keluar punya lah susah. Frustrated la..Even ada yang ajak saya keluar tapi saya refuse to do so sebab saya just nak keluar dengan awak je. Bolehkan?

No comments: