Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Friday, August 12, 2011

Sprechen,Labhairt,Hablar

Sprechen,Labhairt,Hablar...
What are that???
It goes for same meanings which is TALK!!!


Lama rasanya tak update blog ni. Yup. A bit busy with life, work, and hmmmm... Banyak betul benda yang terjadi sepanjang tak update ni. But the most important things is aku rasa makin happy sekarang. Btw, aku rasa tak payah kot nak fikir masalah yang ada sebab kita tak tahu benda tu memang patut kita fikir atau tak. So, let it go and move on je. 


Long short story, sekarang biasa la busy dengan kerja dekat fitness center ni BUT last Sunday, I had a great time with my bos and also my colleagues. We all went to watch movie at GSC OU for the midnight movie. Guess what? Kami tengok Captain America. Like usual la, Mr Gajah dah dapat agak pun yang aku akan tertidur kalau tengok time 11pm plus camtu. YES! after 2 hours, baru aku rasa ngantuk. Tapi AFTER 2 HOURS ok? So, nampak la cerita tu buatkan aku tak tidur. 


Life are not easy. Hari-hari kerja makin banyak tapi up to us macam mana nak handle. Kadang-kadang bila rileks sangat pun boring. Bila busy, tak la rasa 24jam tu panjang sangat. So, best juga busy ni. Ni belum lagi kerja lepas grad. Fuh. Risau pula tiba2. Macam mana la kerja betul-betul nanti. Tu yang kita kena belajar dari sekarang, supaya nanti tak terkejut sampai sawan. :


p/s: Nothing much to say, just I will become more strong if you are stronger than me. Don't quickly give-up dear. 

No comments: