Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Friday, July 22, 2011

TULAH!

Tulah Wan Tengku Hanani (WTH)
Ups..Jangan main-main dengan kerabat Wan ni...
(Perasan je lebih) TAPI the truth are...


Post ni ada la kaitan dengan post sebelum ni (What kind of men). So nak dijadikan cerita, aku bukanlah hebat sangat dalam hal-hal stalk org ni. Tapi aku bukan la IT illiterate. Semua hujung jari je. Aku click sini dapat info ni, click yang ni lak, tambah lagi info. Tak susah pun. Aku sekarang jadi PI. Apa tu? Private Investigator la tapi untuk diri sendiri. Banyak la info tentang durjana tu aku dapat. Aku kumpul je sampai la satu hari yang sesuai nanti. Ok la, tulah yang aku maksudkan adalah:


Dia baru kahwin dengan menggunakan duit yang dia still berhutang, then skang  apa jadi kepada dia dan wife dia?

  • Dia masuk wad two weeks after married sebab tonsil yang kritikal.
  • Two weeks after that wife dia admitted sebab sakit dalam perut yang teruk and yang pastinya bukan gastrik yang dia biasa alami.
Conclusion, sedar-sedar la diri sikit dengan hutang dan segala jenis penipuan yang ada. Selagi diri tu tak bersih, jangan harap akan dapat keredhaan Allah.

p/s: I glad to have all my friends, Dana, Ain, Ayu, Sya, Aled, Ju and Si Gajah, that helps me a lot to face all those things. May Allah bless you guys. 

No comments: