Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Thursday, June 16, 2011

Camping? Alahai

BTN at Sg Siput, Perak..
Ok.. tak nak la pergi..
Tapi sebab kau, Adam.. haha

Bak kata orang, " Tak kenal maka tak cinta ". So, same as my friends and I. At first memang kami tak nak pergi. Seriously aku ngn Ain siap Adam yang kena kejut pagi tu sebab bas dah sampai. hahaha.. Tapi kami pergi je dengan hati yang separa ikhlas.

Sampai je kat Kem Rekreasi Intan Suraya yang mengambil masa setengah jam perjalanan masuk ke dalam kampung dan 10 min masuk ke dalam hutan. Fuhh.. Serious tension sebab boleh pula tiada MAXIS COVERAGE..!! thanks la.. memang macam nak lari balik je.

Sampai je kat kem tu, amboi.. tengok muka jurulatih memang garang and baru aku dapat tahu tu rupanya BTN. Aduhai.. kenapa aku tak tahu dari awal ni??? Tapi dah kat kem kan.. nak lari keluar takut kena kejar dgn babi hutan lak nanti. hahaha..

Siapa sangka masuk je hari ke-2, semuanya bertukar menjadi happening. Kali ni my friends (ain, ziqa, ayu, aau & alif) yang mula-mulanya macam menyesal pergi tapi hari ni rasa macam tak nak balik. Haa.. pelikkan? Aku pun pelik gak. Baru semalam rasa nak balik Shah Alam tapi hari ni rasa nak stay kat kem ni je. hahahaha


Actually aktiviti and tempat ni tak la boring sangat. Siapa kat BTN tak best? Best ok.. Cuma diri kita sendiri kena pandai adapt dgn environment and manusia kat situ even though diorg tu tak macam kita semua. To be honest, camping ni best sangat. SERIOUS!!!

p/s: Kepada si Gajah, tolong bawa saya pergi memancing boleh? Nak belajar time camping tu, tak sempat la. Ketua saya tak kasi lepak lama2.  ;)  Boleh ye???

*picture akan di upload di post seterusnya.. TQ

No comments: