Ini Cerita Saya

My photo
Selangor, Malaysia
Simple:Talkative:Love my Si Putih much:Nerdy:Eat like monster:Good driver ever:Eldest in a family:Mummy's and Daddy's sweet daughter:What else??? Mr Gajah's EHEMMMMM.

Saturday, June 27, 2009

hello to all

Assalamualaikum...

hyep2...


luv n luv will built a sweet relation

trust me!!




1st of all thanx coz visit my stupid n moron blog..okey..i juz built dis blog utk story morry kt u all what had happened to me or my friends utk anda sume jdkan iktibar and hiburan semata2..hidup ni x semestinya best...hidupkan mcm roda..kadang2 we all kt atas n kadang2 kat bawah..time kte kt atas tu of course kte la owg yg plg happy kat dunia but if kte ada kt bwh, rasa nk bunuh diri pn ada..tp all that kind of probs msti ada solution rite? so, be positive even its hard to us to do that...


to all my friends x kira di alam nyata or alam maya, kalau u all ada pape nk share with us, come on..i alu2 kan sume tu...



with love,

mWe

No comments: